.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هر اقدامي كه موجب ريزش راي احمدي‌نژاد شود محكوم است

دبير كل جمعيت ايثارگران با بيان اينكه نبايد كاري كرد كه از سبد راي احمدي‌نژاد كاسته شود، تاكيد كرد: هر كار و جرياني كه رفتارش موجب ريزش راي احمدي‌نژاد شود، محكوم است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس ، حسين فدايي دبير كل جمعيت ايثارگران در كنفرانس مطبوعاتي با خبرنگاران با اشاره به اينكه تا زماني كه جبهه اصولگرايان به وفاق و تفاهم حداكثري نرسيده نبايد كاري كرد كه از سبد راي احمدي‌نژاد كاسته شود، اظهار داشت: هر كار و هر جرياني كه رفتارش موجب ريزش راي احمدي‌نژاد شود محكوم است.

وي افزود: بايد تلاش كنيم تا به سبد راي احمدي‌نژاد افزوده شود.

فدايي تصريح كرد: بهترين راه براي وحدت در جريان اصولگرايي گفتگو و تفاهم در اين جريان است.

دبير كل جمعيت ايثارگران ادامه داد: اصل راي‌آوري و مقبوليت براي كانديداي جريان اصولگرايي امري مهم است.

وي در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبني بر اينكه آيا با آمدن خاتمي در عرصه انتخابات بر روي يك كانديداي واحد در جريان اصولگرايي صورت مي‌گيرد يا خير؟ گفت: جريان اصولگرايي به دنبال اجماع است و حسب منطق و استفاده از تجارب گذشته و شكل‌گيري آرايش سياسي قطعا بايد اجماع بر روي يكي از كانديداي اصولگرايان صورت گيرد كه اين امر موجب موفقيت دراين جريان مي‌شود.

فدايي افزود: اگر ما به دنبال سهم‌خواهي نباشيم و مصالح عمومي كشور را مد نظر قرار دهيم قطعا وفاق و وحدت جريان اصولگرايي شكل مي‌گيرد.

دبيركل جمعيت ايثارگران در پاسخ به سئوالي مبني بر حضور خاتمي در عرصه انتخابات اضافه كرد: اساسا موضع جمعيت ايثارگران در خصوص شخصيت‌هايي كه در نظام زحمت كشيده‌اند موضع مثبتي است و نفس اينكه عده‌اي در هر مقطعي براي انقلاب و نظام تلاش كرده‌اند مورد احترام ما است، اما در مقام ارزيابي طبيعي است كساني كه كوهي از سوالات و اشكالات نسبت به عملكردشان انباشته شده به صحنه بيايند نسبت به آنان سوالات جدي مطرح است كه بايد مواضع و عملكرد گذشته خود را به صورت شفاف اعلام كنند.
فدايي خاطرنشان كرد: بحث آمدن يا نيامدن افراد كه چندي است مطرح مي شود به اعتقاد ما عمليات رواني است كه براي شكل دادن افكار عمومي صورت مي‌گيرد. از اين رو ما فكر مي‌كنيم اين رفتارها زيبنده مردم و نظام اسلامي نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.